24. 9. 2014


Podzim je tu a dává nám to pěkně znát. Venku už to rozhodně není je na kraťásky, tílko a lehký svetřík. Takže budeme muset zase postupně vrstvit aby jsme venku neumrzli :) Ale podzim je krásné a romantické roční období. Miluji ten nádherný pohled na barevné listy, ty procházky spadaným listím, kdy jsou krásně prosvíceny posledními slunečními paprsky, které se pěkně opírají o tvář ochlazenou větrem :) A jelikož už i Puppy zaznamenal ten chladný prudký vítr ( venku se třepal jak osika), vytáhli jsme z jeho šatníku červenou mikinku Adidog, kterou má tak rád :) 

Je krásně teploučká fleecová. Každý pejskař mu ji chválí :) 




Také máte rádi barevný podzim? Napište mi své názory a dotazy do komentářů.

Vaše Niky :) :* 

5 komentářů:

  1. Adidog! Ježišinky to je sladké! :O A jinak podzim je mé oblíbené roční období. Jaro je sice taky fajn, ale zase je všude bláto a to nemám ráda. Taky nevím, kdo by ho měl rád. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatagovala jsem tě do tagu - Zpověď blogerky. Doufám, že ti to nevadí a tag napíšeš. :) Všechno info na blogu. :)

      http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

      Vymazat
  2. Podzim je fajn:) a ta psí mikinka je super, to já mám zas na svého psa pletené svetry :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co se týče Adidog mikinky :) kdyby jsi o ni měla taky pro psíka zájem ( třeba i v jiných barvách) stačí napsat ;)

    A samozřejmě nevadí, že jsi mě přidala do tagu :)

    OdpovědětVymazat