23. 9. 2014


Dnes mám za sebou moc pěkný den :) 
Hned ráno k mému potěšení mi paní pošťačka donesla balíček se svetříkem, který jsem si minulý měsíc objednala na Dresslink.com za 7,14 USD což je na naše cca 160Kč - což je opravdu za pusinku :) Je na těle hrozně příjemný a hezky teploučký :) 



Další věcí, která v balíčku byla je hračka pro mého psíka Puppyho a byl to roztomilý donut a pískátkem :) 



Hračka se  mu moc líbila. Což jde dobře vidět i na následujících fotečkách :) Mimochodem nafotit Puppyho při hře a více méně celkově je nadlický výkon :D Jelikož Puppy je strašně akční psík. Ale je to zlatíčko :) No abych se dostala k jádru věci, než se mi povedlo udělat těchto pár fotek musela jsem foťák stisknout opravdu hodně krát :) 







To pískátko uvnitř donutu opravdu miluje :) 




A svůj donut si pěkně hlídá a pořád s ním chodí po bytě :) 

No a v poledne jsme si s mým přítelem zašli na oběd do moc hezké italské restaurace.
Kde jsme si moc hezky povykládali nad dobrým jídlem a ještě lepším dezertem :) 

Po obědě jsem si koupila v papírnictví krásnou růžovou sadu tří různě velkých deníčků se dvěma tužkama a co je nejlepší, v držáku této sady je rámeček, do kterého si mohu dát fotku. Což se mi moc líbí :) 

Poté už jsme jeli na psí výběh.













Po cestě na zastávku mi ale padl do oka za výlohou krásný svícen na 3 čajové svíčky s krásnými motýlky a vrtulkou, která se po zapálení svíček pěkně roztočí a vypadá to pak jakoby kolem těch svíček poletovali motýli :)

Poté co jsme dojeli na oplocený psí výběh. Sára a Puppy byli opravdu ve svém živlu :) Já s Lukym jsme si tam hezky povídali a užívali si posledních slunečných paprsků tohoto roku ale později už také klepali kosu, jelikož hodně vážně hodně foukal vítr.Když už nám byla opravdu zima, jeli jsme domů a pustili si film.A prostě.... užívali jsme si té pohody :) 


To je pro dnešek vše. . . Já Vám přeji hezký večer 
                       a zítra se tu opět setkáme u nového článku :) 


Vaše Niky :) :* 

7 komentářů:

  1. Jéééé, ten plyšový donut je super. A svetřík vypadá moc krásně :-)

    https://www.facebook.com/cookingwithsusa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo s donutem tu Puppy od včerejška pořád pobíhá :) Děkuju :) :*

      Vymazat
    2. Máš super stránku Míšo :) ;) :*

      Vymazat
  2. Super fotky O:)

    -budu rada když se podivaš na muj blog, a třeba i neco okomentujes http://christmas-queen.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) :* Na Tvůj blog se ráda podívám a když budu mít k věci co napsat, tak i okomentuju ;) Měj se krásně

      Vymazat
  3. krasne tipy a hafan bozi, jukni ke me na blog mam soutez o psi nepromokavou vesticku janesworld.blog.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) jo jo Puppy je zlatíčko. Jéé tak to se určitě podívám.

      Měj se krásně :)

      Vymazat