22. 9. 2014

Nesuď knihu podle obalu


Co se krabičkových diet týká, dlouho jsem vůči nim byla opravdu dost skeptická. Vždy když jsem si namátkou přečetla týdenní jídelníčky plné jen samé zeleniny a ovoce, sem tam to maso a jinak nic moc... říkala jsem si a kde jsou dostatečná množství bílkovin, tělu prospěšných tuků a sacharidů... ? Nedávno jsem ale zjistila, že kamarádka si objednává krabičkovou dietu  už pár týdnů. Poprosila jsem ji aby mi ukázala týdenní jídelníček. Musím říct, že to už vypadalo jinak než ty dřívější jídelníčky... Průměrně 75g bílkovin denně - což byla hlavní složka, kterou dřívější krabičkové diety moc nesplňovaly. I pestrost jídel mě velmi překvapila. Kamarádka za 1. měsíc zhubla 2,8kg. To je hezké ale napadala mě myšlenka, že se přeci dá to samé co je v krabičkách udělat i doma a daleko levněji. Kamarádka mi zatvrzele tvrdila, že určitě to není levnější varianta připravovat si to samé celodenní menu doma. A tak jsem si okopírovala kamarádčin jídelníček a celý týden ( od pondělí do pátku) jsem si doma připravovala to samé co měla v krabičkách a váhově na stejno. Byl to takový hokus pokus :D a upřímně musím říct, v žádném případě by mě nebavilo si např. měsíc takto doma všechno vážit a počítat :D opravdu ne! Zabere to strašně moc času a co je hlavní... Tato domácí varianta vůbec nevyšla levněji ale naopak dráž. Ale pro mě teda byl hodně podstatný i 
ten čas strávený nad přípravou jídel, počítání kalorií. Takže musím uznat, že nejspíše je opravdu výhodnější variantou jak časově tak finančně objednat krabičkovou dietu a nemuset se pak už o nic starat krom zbaštění všeho co Vám dovezou kam si řeknete :) A musím se Vám přiznat, že celkově jak jsem si tak o těch krabičkách teď pořád četla na internetu. Začly mě dosti lákat vyzkoušet je na vlastní kůži :) 
Tak se Vás chci zeptat, máte někdo s krabičkovou dietou zkušennost? Nebo s ní měl někdo z Vašeho okolí výsledky? 

Předem děkuju za odezvu a přeji Vám hezký zbytek pondělního dne :) Vaše Niky :*

5 komentářů:

  1. V krabičkách si do školy nosím jídlo často... Ale součástí žádné diety to není.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně jsem tento druh diety ještě nikdy nezkoušela. Vlastně jsem nikdy žádnou dietu nedokázala dokončit. Ne, že bych to nepotřebovala, ale asi nemám dostatečně silnou vůli. Ale od známých vím, že tato dieta není k zahození a mnohdy sklidila velké úspěchy.

    Musím říct, že jídlo opravdu nevypadá špatně. Možná, tato dieta není tak úplně k zahození. Ovšem při mém rozlítaném času, jsem ráda, že si stihnu dát rohlík. Snad se to časem uklidní.

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na tom právě líbí, že to není o žádném hladovění :) no já jsem s tím časem na tom taky špatně a právě proto mě to láká vyzkoušet a dodržovat to pěkně podstivě- jídlo každé 2-3hod 5x denně :)

      Vymazat
  3. jednou jsem premyslela, ze to zkusim, ale ty ceny jsou fakt sileny, tak jsem do toho nakonec nesla. kamaradka s tim byla spokojena, teda jako ze jidlo ji chutnalo, ale pokud vim, nezhubla skoro nic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kamarádka to má za 220Kč na den a oproti této částce právě domácí příprava vychází dráž ;) Aha a to mě by šlo právě o to zhubnutí, aspoň 2kg... :)

      Vymazat